Jeżeli
masz zamiar dołączyć w nasze szeregi, to zachęcamy do dokładnego
przeczytania regulaminu. Po dołączeniu na nasz serwer, jednym z
elementów weryfikacji jest potwierdzenie, że zapoznał*ś się z nim i
zgadzasz się z wszystkimi jego punktami.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Regulamin Ogólny
§1.1.
Discord jest głównym kanałem komunikacji w naszym klubie, dlatego
posiadanie go jest obowiązkiem każdego członka.Na naszym serwerze
pojawiają się wszystkie ważne informacje związane z życiem klubu,
dlatego osoby nie posiadające Discorda nie będą miały możliwości
dołączenia do klubu.
Nie wymagamy całodobowej aktywności, czy
odzywania się na spotkaniach więc nie powinno to stanowić większego
problemu. Zależy nam jedynie na tym, by nasi członkowie byli zawsze na
bieżąco - pozwoli to uniknąć wielu nieporozumień.
§1.2. Unikamy
wszelkiego rodzaju kłótni - jako klub i jako samodzielni gracze. Nawet
jeżeli ktoś próbuje was sprowokować, nie dajcie się ponieść emocjom i to
zignorujcie. Staramy się dbać o dobrą atmosferę i wizerunek, więc
jeżeli zobaczymy jakąkolwiek dramę z udziałem naszych członków
wyciągniemy z tego konsekwencje - niezależnie do tego czy ktoś został
"tylko" sprowokowany, czy też był prowodyrem.
§1.3.
Nie akceptujemy pytań pokroju "Czy mogę dostać wyższą rangę?" lub "Kiedy
podniesiecie mi rangę?". Każdy z naszych członków podlega ścisłemu
systemowi punktowemu, który jest wyznacznikiem rangi. Na jego podstawie
przyznajemy rangi podstawowe i rangi dodatkowe, dlatego prośby o wyższą
rangę nie będą brane pod uwagę.
Ranga stanowi pewnego rodzaju
nagrodę za uczestnictwo w spotkaniach, dodatkową aktywność, specjalne
zasługi lub godną reprezentację klubu na zewnątrz. Nasz system rang
możemy określić dwoma prostymi słowami - zarobisz, dostaniesz. Ponadto
pytanie o wyższą rangę stawia osobę pytającą w niekorzystnym świetle w
oczach zarządu.
§1.4. Jeżeli chcesz opuścić klub uprzedź o tym zarząd - z uprzejmości i z szacunku do ich ciężkiej pracy. Wypadałoby napisać też dokładny powód twojego odejścia. Będziemy mogli to przeanalizować i poprawić nasze ewentualne błędy. Mamy jednak nadzieję, że nie będziecie zmuszeni do korzystania z tego podpunktu.
§1.5.
Zarząd nie ma zawsze racji, ale są pewne założenia, o których możecie
nie wiedzieć lub nie do końca je znać. Zarówno właściciele jak i liderzy
wkładają masę pracy w organizację spotkań, eventów itp. Dlatego zanim
wyrazicie swoje wielkie niezadowolenie zaczekajcie aż przedstawimy całą
naszą myśl.
§1.6. Dyscyplina, dyscyplina i jeszcze raz
dyscyplina. Doskonale rozumiemy, że to "tylko" gra, ale zbyt
wyluzowanym podejściem nic nie zdziałamy. Bardzo zależy nam, alby w
klubie panowała luźna i przyjazna atmosfera, ale są sytuacje, w których
wypada się na chwilę spiąć i wstrzymać z wygłupami.
Nie zrozumcie
tego podpunktu opacznie - pozwalamy wam na żarty, śmiechy i tym podobne,
ale w sytuacji, w której zarząd na spotkaniu prosi o uwagę, każe się
ustawić lub wykonać inne konkretne polecenie - po prostu przerwijcie to
co robicie i wykonajcie polecenie.
Regulamin Spotkań
§2.1.
Spotkania w naszym klubie są obligatoryjne. Obecność podlega punktacji,
która jest wyznacznikiem rangi (mocno trzymamy się tej zasady). Dlatego
jeżeli chcecie piąć się w górę po naszej drabince starajcie się
uczestniczyć w jak największej ilości spotkań.
§2.2. Jeżeli wiesz, że będziesz nieobecny* na spotkaniu klubowym napisz usprawiedliwienie w sekcji "usprawiedliwienia" na
naszym Discordzie. Pisząc je pamiętaj, aby podać datę i powód
nieobecności. Oczywiście nie akceptujemy usprawiedliwień typu "nie chcę
mi się", bo to wynika z waszego lenistwa, a nie z faktycznej
niemożliwości pojawienia się na spotkaniu.
Na napisanie
usprawiedliwienia dajemy dodatkowy tydzień po spotkaniu. Jeżeli nie
dostaniemy usprawiedliwienia w tym czasie, przyznajemy punkty ujemne,
których nie da się już wymazać (nawet po dosłaniu usprawiedliwienia).
§2.3. Nieusprawiedliwiona
w czasie nieobecność jest równoznaczna z otrzymaniem punktów ujemnych.
Osoba niepojawiająca się na spotkaniach przez miesiąc (nieobecności
nieusprawiedliwione) zostanie wydalona z klubu bez możliwości
wytłumaczenia się.
§2.4. Nie uznajemy spóźnień na
spotkaniu. Radzimy logować się do gry chwilę wcześniej, żeby mieć czas
na ogarnięcie konia i przebranie się. Ta sama zasada tyczy się osób,
które wiedzą, że mają słaby internet lub po prostu ich komputer/laptop
jest wolniejszy i potrzebuje chwili, żeby się zalogować.
Spóźnienia są karane punktami ujemnymi - liczbą niewielką, ale zawsze coś.
§2.5. Nie
akceptujemy notorycznych "ZW". Rozumiemy sytuacje, w których musicie na
chwilę nas opuścić np. wyjście z psem. Jednak wolimy, żebyście
uczestniczyli w całym spotkaniu i wyciągneli z niego jak najwięcej.
Ilość "ZW" przyczynia się do zmiany końcowej punktacji za spotkanie - w zależności od ilości i czasu "ZW".
§2.6. Podczas spotkań wymagamy od członków najwyższego skupienia - zwłaszcza, kiedy mamy do przekazania ważne informacje lub tłumaczymy przebieg spotkania. W tym czasie prosimy o ciszę - zarówno na discordzie jak i na chacie. W razie jakichkolwiek pytań do tego, co mówi zarząd przeznaczamy chwilę na zadanie ich po przekazaniu wszystkiego co było do omówienia.
§2.7. Na każdym spotkaniu wymagamy obecności na koniu klubowym i w pełnym stroju (osoby, które nie zdążyły jeszcze zakupić jeszcze pełnego sprzęty lub konia przyjeżdżają w tym co już posiadają). Wszelkie tłumaczenia "Nie zdążyłam się przebrać" nie będą brane pod uwagę, a niestosowanie się do tej zasady jest karane punktami ujemnymi.
Regulamin Kadr
§3.1. Członkowie kadr podlegają surowej selekcji podczas rekrutacji do kadr. Jeżeli komuś nie udało się dostać do kadry może śmiało spróbować w następnym terminie. Ponadto po rekrutacji każdy ze zdających otrzymuje krótki komentarz z powodem naszej decyzji.
§3.2. Kadry nie są obowiązkowe dlatego żądzą się swoimi własnymi prawami. Mają osobne spotkania, konie oraz stroje klubowe - jeżeli komuś nie pasuje któryś z tych elementów, niech nie dołącza do kadry.
§3.3. Obecność
na spotkaniach kadr jest obowiązkowa dla wszystkich jej członków. Na
jej podstawie wyznaczamy osoby, które w razie potrzeby będą
reprezentowały klub w zawodach lub rajdach.
W związku z tym prosimy,
żebyście się nie obrażali, kiedy z powodu waszej niskiej frekwencji nie
wystawimy was w składnie głównym.
§3.4. Zastrzegamy sobie pełne prawo, żeby wyrzucić kogoś z kadry. Takie sytuacje są zazwyczaj niespotykane, ale jeżeli ktoś notorycznie omija spotkania i nie uważa podczas ćwiczeń zostanie wyrzucony.
Regulamin Discorda
§4.5. Wszystkie sprawy i tematy poruszone na serwerze tutaj zostają. Zabrania się wynoszenia stąd screenów lub chociażby "cytatów".
Regulamin Egzaminów
§5.1. Do egzaminu ma prawo każdy gracz spoza klubu który:a) ma dostęp do ujeżdżalni
b) ma odblokowane wyścigi baronowej
c) nie znajduje się na naszej czarnej liście
§5.2. By móc zdawać odznakę członek klubu musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać minimum 50pkt.
b) posiadać pełny strój klubowy
c) posiadać konia klubowego na 15 poziomie
§5.3. Jeżeli osoba, która zdobyła odznakę dołączy do klubu to może zdawać odznakę ponownie po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów (otrzyma nową odznakę z nowym numerem) lub może przekształcić starą odznakę w odznakę klubową po otrzymaniu wystarczającej ilości punktów (numer pozostanie ten sam).
§5.4. Dress code wymagany podczas egzaminu:
a) schludny strój jeździecki (preferowany biało-czarny lub biało-granatowy)
b) koń na 15 poziomie, który sprawdzi się zarówno w ujeżdżeniu jak i skokach.
§5.5. Zapisy na egzamin są możliwe najpóźniej do piątku przed egzaminem do godziny 20. Potem publikowana jest oficjalna lista.
§5.6. Lista nie podlega zmianom. Nie zezwala się również na zamianę miejscami.
§5.7. Wyniki zostaną podane do godziny po egzaminie.
§5.8. Każdy gracz, który zda odznakę otrzyma personalizowany certyfikat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz